Thursday, September 22, 2005


زمینی تر


زیباتر از شعرها.
رنگین‌تر از رنگ‌ها.
سبزتر از کاج‌ها و
سرخ‌تراز همه لب‌ها.
بلندتراز رنگین‌کمان و
داغ‌تر از آتش؛

گداخته، گداخته، گداخته.

نرم‌تر از ابرها.
سبک‌تر از قاصدک.
لطیف‌تر از یک قطره.
معصوم‌تر از گنجشکی کوچک
هنگامی که در آشیان‌ خفته؛

رهاتر، رهاتر، رهاتر.

خالصانه‌تر از گریه‌ی نوزاد.
روان‌تر از آفتاب
یا آب
روشن‌تر از آب
یا آفتاب.
نا‌شمرد‌ه‌تر از ستاره‌ها
اما

زمینی‌تر، زمینی‌تر، زمینی‌تر.

در جستجوی تو
در بطن خیس شب گم می‌شوم
و فردا
باز
پیدا.



۲۳ نوامبر ۲۰۰۴




پ.ن.: هفته‌ی گذشته دو بار بی‌دلیل وبلاگم پینگ شد. از کسی که به هر دلیلی این کار رو کرده خواهش می‌کنم که دیگه منو پینگ نکنه.

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

من هم زمينی تر و حتی آسمانی تر وقتی اومدم وبلاگ شما و ديدم که الکی پينگ شده خيلی يخ کردم و جا خوردم!!!
شعر قشنگی بود ولی شما آسمانی بمانيد!
:)

September 22, 2005 10:21 PM  
Anonymous Anonymous said...

کامنت قبل از من بود.

September 22, 2005 10:29 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام، خیلی ممنون لینکت رو هم گذاشتم

September 22, 2005 10:32 PM  
Anonymous Anonymous said...

زمینی‌تر، زمینی‌تر، زمینی‌تر..سلام

September 23, 2005 6:02 AM  
Anonymous Anonymous said...

معصوم‌تر از گنجشکی کوچک
هنگامی که در آشیان‌ خفته؛

September 23, 2005 6:04 AM  
Anonymous Anonymous said...

سلام!متاسفانه اسم و آدرس من سیو نمی شه!؟؟
به هر حال کامنت گذار شماره 1 و 2 من بودم!!
با عرض پوزش!

September 24, 2005 9:58 AM  

Post a Comment

<< Home