Monday, November 20, 2006

بگو بگو



شکن شکن
که شیارت کنم شکن
که شیارت کنم ز ِ شرح ِ شاهد و شورا

شکن شکن
چه شرارت کنم شکن
چه شرارت کنم ز ِ شمس ِ شاهد و شور

بیا بیا
که نگارت شوم بیا
که نگارت شوم به طرح ِ سایه‌ام و تن را

بیا بیا
به زیارت شوم بیا
به زیارت شوم چو خسته پایم و آه

ببین ببین
که فقانت کنم ببین
که فقانت کنم ز ِ خنده چیدم و لب را

ببین ببین
که نشانت کنم ببین
که نشانت کنم ز ِ فتنه کین‌ام و آه
...


اگر این قطعه‌ی زیبا از محسن نامجو را نمی‌شناسید در اینجا بشنوید.

پی‌نوشت: متن ِ کامل ِ شعر را نتوانستم پیدا کنم، برای همین قسمتی از آن را آن‌طور که شنیدم اینجا نوشتم. ممکن است بعضی کلمات برابر ِ اصل نباشند.

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ممنونم پدرخان.

November 24, 2006 3:56 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام زیبا بود و دلنشین . موفق باشی

December 03, 2006 7:43 AM  
Anonymous Anonymous said...

ghashang bud

December 09, 2006 10:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

in mohsen namjoo kie? in ahang az dishab tahala mano divune karde miduni az koja mitunam bazam ahangasho peyda konam

December 10, 2006 11:40 AM  
Anonymous Anonymous said...

قطعه ي قشنگي بود تا حالا نشنيده بودم

December 17, 2006 10:42 AM  
Blogger Farhang said...

به همگی پیشنهاد میکنم تمام آهنگهای آقای نامجو رو گوش کنند خصوصا آهنگ ترنج . تمام کارهاشان زیباست.

March 27, 2007 8:56 PM  

Post a Comment

<< Home